2011. szeptember 29., csütörtök

Egyszerű gyöngysor


10 megjegyzés:

Lyra írta...

Beautiful!!!

Schnappy írta...

Nekem épp azért tetszik, mert egyszerű! NAgyon szépséges!:)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Nagyon aranyos ,néha a legegyszerűbb a legszebb!Azért hozzáteszem nem is kis munka!!

Kaszás Ildikó írta...

Neked olyan gyönyörűségesek a munkáid hogy én csak ámulok !!!
Reméllem pár év múlva már én is ilyen szépeket alkotok !!!

Cristina írta...

Una maravilla!!!

Kiss Antalné írta...

Köszönöm szépen!

Meretei Andrea írta...

Igazán nagyon szép! Még nem is láttam ilyet, gratulálok hozzá!

Éci írta...

Nagyon szép lett, Rozi! :)

Timi (Zelda) írta...

Csodás ez az egyszerű gyöngysor! Nagyon feldobtad!
Úgy látom régen jártam nálad! Nagyon tetszik az új háttered!

Orsi írta...

Egyszerűen csodaszép! :)